Thursday, February 16, 2012

Oxygen pleaseeee


Actually I want to publish this last night but I had headache till fell asleep..

Dua hari lepas I cooked meat for dinner and everything went well. So I thought I'm fully ready to cook. lagipun dah 3 months kan..
Semalam dinner beli bihun sup dan ayam goreng je. Lepas dinner baru start siang ikan dan udang. Bila buka je plastik ikan bawal.. terus uweeekkk. Kuat amat bau. padahal ikan fresh lagi. rupanya sy alergik bau lagi. sy pergi ruang tamu jap mengadu dkt suami dan take a breath. Lepas tu masuk dapur terpaksa sambung lagi. pastu husband sy datang cakap, apa kata sy try ikat hidung dgn kain. kurang ckit bau. saya pun-OK~ dia pun pergi cari towel cover muka sy kecuali mata.


hmm xda la kain cantik macam ni kot~

by the way it help! at least the smell is reduced. Nasib baik beli sikit je bahan mentah. masa hujung2 tu dah rasa x cukup oksigen dah. lepas siap semua dan simpan dalam fridge sy terus masuk bilik baring-sakit-kepala. bau ikan masih melekat2 kat hidung walaupun dah cuci tangan dgn sabun byk kali.
Malam ni balik nak masak  pulak ikan dan udang tu.wish me luck~

p/s-(entry ini ditulis sambil rasa nak termuntah.baru lepas lunch.bye!)

No comments:

Post a Comment